تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

ساعت بازی ایران و روسیه در فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو| شاگردان رضایی طلا می‌خواهند

  • کد خبر: ۷۹۴۶۰
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
ساعت بازی ایران و روسیه در فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو| شاگردان رضایی طلا می‌خواهند
تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین رقابت خود از ظهر امروز، شنبه سیزدهم شهریورماه در فینال پارالمپیک توکیو به مصاف روسیه می رود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان امروز شبه، سیزدهم شهریورماه باید در چارچوب فینال رقابت‌های والیبال نشسته پارالمپیک توکیو به مصاف روسیه برود.


بیشتر بخوانید:

 

نتیجه بازی والیبال‌نشسته ایران و روسیه در فینال پارالمپیک توکیو

 

ویدئو| خلاصه بازی والیبال‌نشسته ایران و روسیه در پارالمپیک توکیو

 

روسیه که در دیگر گروه این رقابت‌ها همچون ایران همه رقبایش را شکست داد و صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. روس‌ها در نیمه نهایی هم برزیل را در سه ست متوالی شکست دادند تا راهی فینال شوند.

در این سو، شاگردان هادی رضایی پس از غلبه بر برزیل، آلمان و چین در مرحله گروهی، در نیمه نهایی بوسنی قدرتمند را در هم کوبیدند تا بدون اینکه حتی یک ست به رقیبان بدهند، راهی فینال شوند.

گفتنی است از سال ۱۹۸۸ و المپیک سئول، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در فینال پارالمپیک حضور دارد.

دیدار تیم‌های ایران و روسیه از ساعت ۱۴:۳۰ امروز آغاز خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->